تهران اشنایدر

تهران اشنایدر
تهران اشنایدر

بهترین برند اینورتر در بازار ایران

آیا می دانید بهترین برند اینورتر موجود در بازار کدام است؟ اشنایدر یا ال اس؟

کدام برند اینورتر از همه بهتر است؟ اینورتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات الکتریکی محسوب می شود. یکی از مواردی که خرید اینورتر را برای هر کسی مشکل می‌کند، تنوع مدل‌ها، برندها و کاربردهای این وسیله الکتریکی می باشد. بنابراین برای خرید یک اینورتر مناسب و با‌کیفیت باید وقت کافی بگذارید و بهترین برند و مدلی را بیابید که مناسب بودجه و کاربرد مدنظر شما باشد. در این مطلب از تهران اشنایدر، علاوه ‌بر بررسی ویژگی های یک اینورتر مناسب، بهترین برند اینورتر در بازار ایران یعنی اینورتر اشنایدر را شما معرفی می کنیم.

یک اینورتر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه به کمک اینورتر می‌توان به راحتی الکتروموتور‌ها را کنترل کرد. اینورتر به عنوان یک سیستم قابل تنظیم و برنامه ریزی استفاده می‌شود، تا دور الکتروموتورها را کنترل کند. با استفاده از اینورتر می‌توان دور الکتروموتورها را تغییر داد و روی سرعت مورد نظر تنظیم کرد. برای انتخاب و خرید بهترین برند اینورتر در بازار، فاکتور ها و ویژگی های مختلفی وجود دارند که باید به آنها توجه کنید. بعضی از این ویژگی ها عبارتند از: ولتاژ ورودی اینورتر، توان موتور، ابعاد و سایز اینورتر، شدت جریان و غیره که در ادامه هریک را بررسی می‌کنیم.

بهترین اینورتر موجود در بازار باید به ویژگی هایی مانند توان موتور فوق العاده، سایز کافی و بسیاری از ویژگی های دیگر مجهز باشد

ولتاژ ورودی اینورتر

اولین نکته در انتخاب یک اینورتر، بررسی ولتاژ آن است. اینورترها در ولتاژ های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین بهتر است اینورتری را انتخاب کنید که با ولتاژ دستگاه‌های شما همخوانی داشته باشد. اکثر اینورترهای خانگی با سیستم‌های 12 ولت، 24 ولت یا 48 ولت کار می‌کنند. خرید یک اینورتر با ولتاژ متناسب با کاربری مدنظر شما، باعث تبدیل بهینه‌تر انرژی و کاهش اتلاف آن می‌شود. در ایران از ولتاژ استاندارد تک فاز 220 ولت و سه فاز 380 ولت با دامنه نوسان 15± درصد استفاده می شود.

توان موتور

توان موتور تعیین کننده ظرفیت اینورتر مورد نیاز برای عملکرد بهینه است. ظرفیت اینورتر باید با توان موتور مطابقت داشته باشد. به همین منظور ابتدا باید توان موتور را که معمولاً بر حسب کیلووات (kW) یا اسب بخار (HP) اندازه‌گیری می‌شود، شناسایی کنید. انتخاب اینورتر متناسب با توان موتور، از بروز مشکلات عملکردی و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که اگر توان اینورتر انتخابی خیلی بزرگتر از توان موتور باشد، پارامترهای حفاظتی اینورتر به درستی عمل نخواهد کرد.

ابعاد و سایز اینورتر

ابعاد و سایز اینورتر نقش مهمی در انتخاب و نصب آن‌ دارد. اینورترهای کوچک‌تر برای کاربردهای خانگی و پروژه‌های کوچک مناسب هستند، در حالی که اینورترهای بزرگ‌تر برای استفاده‌های صنعتی و بارهای سنگین مورد نیاز هستند. توان موتور یکی از عوامل کلیدی در تعیین سایز اینورتر است. اینورتر باید توان کافی برای پشتیبانی از موتور را داشته باشد. به عنوان مثال، برای موتوری با توان 5 کیلووات، اینورتری با همین توان و یا بیشتر نیاز است. هنگامی که حداکثر بار را به همراه میزان انرژی مصرفی در روز مشخص کردید، می توانید از طریق تماس با کارشناسان تهران اشنایدر،  بهترین اینورتر را برای کاربری مورد نظر خود خریداری نمایید.

شدت جریان اینورتر

در انتخاب اینورتر مناسب جهت راه اندازی یک الکتروموتور، جریان اینورتر بسیار اهمیت دارد. منظور از شدت جریان، همان جریان نامی مورد نیاز موتور است و اینورتر مناسب باید دارای جریان خروجی بزرگتر یا مساوی جریان بار کامل یا همان جریان ورودی موتور باشد. ابتدا باید جریان نامی موتور را که معمولاً روی پلاک موتور درج شده است، شناسایی کنید. این مقدار نشان‌دهنده حداکثر جریانی است که موتور در شرایط نرمال می‌کشد. اینورتر باید توانایی تحمل این جریان را داشته باشد. هرچه دستگاه شما جریان بیشتری نیاز داشته باشد، اینورتر قوی‌تری مورد نیاز است. مقدار آمپر اینورتر باید بتواند جریان مورد نیاز دستگاه‌های شما را تأمین کند. عدم تأمین جریان کافی ممکن است باعث عملکرد نادرست یا حتی آسیب به دستگاه‌ها شود.

سرعت موتور در اینورتر

سرعت موتور یکی از عوامل اساسی در انتخاب اینورتر مناسب است. اینورترها برای کنترل سرعت  و دور موتورهای الکتریکی طراحی شده‌اند و انتخاب صحیح اینورتر بر اساس سرعت موتور می‌تواند به بهبود عملکرد و کارایی سیستم کمک کند. فرکانس و سرعت، دو پارامتر وابسته به هم هستند که ارتباط مستقیمی دارند، بنابراین برای راه اندازی موتورهایی با دور بالا و بیش از دو قطب، باید اینورتری خریداری کنید که فرکانس خروجی 600 هرتز و یا بالاتر داشته باشد تا بتوان سرعت موتور را هنگام استارت به سرعت نامی موتور رساند. بسیاری از اینورترها دارای حالت‌های مختلف کنترل سرعت هستند. این حالت‌ها شامل کنترل ولتاژ، کنترل فرکانس و غیره می‌باشد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

ویژگی های حفاظتی اینورتر

ویژگی‌های حفاظتی اینورتر نقش مهمی در افزایش عمر مفید موتور و جلوگیری از آسیب‌های جدی به سیستم دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که اینورتر و موتور در شرایط مختلف ایمن و کارآمد باقی بمانند. در مورد اینورترها، رتبه IP به دلیل نصب معمول در فضای باز، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و آنها را در برابر عوامل جوی مانند باران، برف و گرد و غبار آسیب پذیر می کند. رتبه IP بالاتر نشان می دهد که محفظه اینورتر برای جلوگیری از نفوذ این عوامل محیطی مجهزتر است. به عنوان مثال IP21  برای نصب‌های داخلی و IP42 برای نصب‌های نیمه محافظت‌ شده مناسب است. همچنین ویژگی های حفاظتی دیگر مانند حفاظت در برابر اضافه بار، باعث می‌شود که اینورتر در صورت بروز جریان بیش از حد، به طور خودکار موتور را خاموش کند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. اضافه بار می‌تواند به موتور و اینورتر آسیب جدی وارد کند، بنابراین این حفاظت بسیار ضروری است.

رده بندی بهترین برند های اینورتر موجود در بازار ایران

انتخاب بهترین برند اینورتر در بازار ایران، امری حیاتی جهت اطمینان از عملکرد صحیح سیستم‌ های الکتریکی است. برخی افراد اینورتر اشنایدر را بهترین برند اینورتر می‌دانند، برخی دیگر اینور شرکت ال اس یا هیوندای را ترجیح می‌دهند. اما اگر یک بار برای همیشه می‌خواهید بهترین برند اینورتر در بازار را بشناسید، بهتر است به ادامه مطلب توجه کنید.

اینورتر اشنایدر یکی از بهترین برندهای تولید کننده اینورتر در جهان است

 اینورتر اشنایدر : اینورتر پرفروش و بسیار با کیفیت

اینورتر های اشنایدر به عنوان یکی از پیشروان در صنعت تولید اینورتر و سایر تجهیزات الکتریکی، با ویژگی‌های منحصر به فرد و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که دارند، شناخته می‌شوند. کمپانی اشنایدر اینورترهای خود را در انواع و سری های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کند که مدل های Altivar از انواع پرکاربرد و محبوب آن می باشد. اینورترهای اشنایدر برای کاربردهای مختلف صنعتی و خانگی مناسب هستند و به دلیل کارایی بالا و قابلیت‌های حفاظتی متنوع، بسیار محبوب هستند. اینورترهای اشنایدر مجهز به سیستم‌های حفاظتی در برابر اضافه بار هستند که از آسیب دیدن موتور و اینورتر در شرایط اضافه بار جلوگیری می‌کند. همچنین با قابلیت حفاظت از دمای بالا، در صورت افزایش دما بیش از حد مجاز، به صورت خودکار موتور را خاموش می‌کنند تا از خرابی موتور جلوگیری شود. با این که شاید قیمت اینورتر زیمنس و یا هیوندای ارزان‌تر از اینورتر اشنایدر باشد، اما خریداران ترجیح می‌دهند باز هم این اینورتر با کیفیت را خریداری کنند.

اینورتر ال اس بعد از اینورتر اشنایدر یکی از بهترین برندهای مربوط به اینورتر و درایو می باشد

اینورتر ال اس : کارایی و بهره‌وری بالا

ال اس به عنوان یکی از برندهای معتبر سازنده انواع اینورتر شناخته می‌شود. این کمپانی متعلق به کره جنوبی است و محصولات خود را با کیفیت ساخت بالایی ارائه می دهد.  اینورترهای LS در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل ویژگی‌های متنوع، کارایی بالایی دارند. این اینورتر با استفاده از فناوری پیشرفته و دقیق در تولید، مدل ها و سری های مختلف؛ جزو اینورتر های های محبوب در بازار است. انواع اینورتر LS بر اساس پارامترهایی مثل ولتاژ ورودی و خروجی، شکل موج تولیدی، منبع و… متفاوت است. این یک واقعیت است که اشنایدر نسبت به ال اس برند بهتری به شمار می‌آید؛ اما‌ این برند نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

اینورتر هیوندای نیز بعد از اینورتر اشنایدر و ال اس از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است

اینورتر هیوندای : انتخابی با قیمت مناسب

شرکت هیوندای انواع درایو ، قطعات الکترونیکی ، رله ، سنسور ، ترمز و غیره را تحت استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می کند. اینورترهای هیوندای با طراحی مناسب و رابط کاربری ساده، نصب و استفاده آسانی دارند. این ویژگی موجب کاهش زمان و هزینه‌های نصب و راه‌اندازی می‌شود. می‌توان گفت که محصولات اشنایدر در مقایسه با هیوندای قیمت بالاتری دارند. دلیل عمده این تفاوت قابلیت تنظیم بالا، ایمنی بالا و قابلیت استفاده در شرایط سخت و صنعتی است اما اگر به دنبال یک محصول با قیمت مناسب و تجهیزات جانبی می‌گردید،‌ برند هیوندای می تواند گزینه مناسبی باشد.

نتیجه گیری: به طور کلی، اگر قصد دارید از اینورتر خود در طی سالیان متوالی استفاده نمایید، بهتر است بهترین مارک آن را به هنگام خرید انتخاب نمایید. همانطور که اشاره شد، اینورتر اشنایدر به عنوان یکی از برترین و معتبرترین برند های این حوزه شناخته می شود .این اینورتر با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته شده است و دارای دوام و پایداری بالا در برابر شرایط سخت و محیط‌های صنعتی است. لذا اینورتر برند اشنایدر را می‌توان به عنوان بهترین برند اینورتر در بازار ایران در نظر گرفت.

بهترین برند اینورتر یعنی اشنایدر را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت از ما بخواهید

تهران اشنایدر؛ انتخابی مطمئن برای خرید انواع اینورتر اشنایدر

فروشگاه اینترنتی تهران اشنایدر، یکی از بزرگترین نمایندگی های شرکت اشنایدر در تهران است. که نام آن در لاله زار با عنوان تهران اشنایدر شناخنه شده است. بیشتر از 10 سال است که تهران اشنایدر در شهر تهران فعالیت داشته و خدمات باکیفیت خود را در دو حالت حضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد. کیفیت محصولاتی که این فروشگاه عرضه می‌کند در بازار کم نظیر بوده و جایگاه خود را در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها ثابت کرده است. برای خرید انواع محصولات اشنایدر، انواع اینورتر اشنایدر، کلید حرارتی و هوایی، کنتاکتور، بی متال، سنسور و مواردی از این قبیل می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه تهران اشنایدر مراجعه کنید. قیمت، جزئیات و تمام توضیحات مربوط به هر محصول در وب‌سایت تهران اشنایدر قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را از طریق وبسایت تهران اشنایدر به ثبت برسانید. نمایندگی اشنایدر در لاله زار تهران، علاوه‌ بر ویژگی‌های مثبت خود، از گارانتی اصالات برای تمامی محصولات، تیم فروش با تجربه و همچنین مشاوره رایگان نیز برخوردار می باشد.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید تنوع برند های اینورتر در بازار زیاد است. در این مقاله از تهران اشنایدر، سعی کردیم شما را با بهترین برند اینورتر در بازار ایران آشنا کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین برند اینورتر هستید، می‌توانید از طریق فروشگاه تهران اشنایدر بهترین تجربه خرید را برای خود رقم بزنید. برای این منظور کافیست به سایت ما مراجعه کرده و مدل مورد نظرتان را با سایر مدل‌ها از نظر قیمت و سایر ویژگی‌ها مقایسه کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا