تهران اشنایدر

تهران اشنایدر
تهران اشنایدر

بهترین مارک کلید حرارتی در بازار

بهترین مارک کلید حرارتی در بازار

کدام برند کلید حرارتی از همه بهتر است؟ برخی افراد برند اشنایدر را بهترین مارک کلید های حرارتی می‌دانند، برخی کلید های حرارتی شرکت زیمنس را ترجیح می‌دهند و افرادی نیز وجود دارند که به خرید یک محصول چینی مانند چینت رضایت می‌دهند.

اما اگر واقعا یک بار برای همیشه می‌خواهید بهترین مارک کلید های حرارتی موجود در بازار ایران را بشناسید، بهتر است به نکات کلیدی ادامه مطلب توجه کنید.

بهترین مارک کلید حرارتی

یک حقیقت را درباره کلید های حرارتی بدانید

امروزه انواع کلید حرارتی اشنایدر و هیوندای و زیمنس از پرفروش‌ترین محافظ های حرارتی دنیا محسوب می شوند. کمپانی اشنایدر به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکتریکی در دنیا شناخته می‌شود. برند هیوندای محصولاتی با قیمت مناسب عرضه می کند. کلید های حرارتی زیمنس بعد از اشنایدر و هیوندای قابل اعتمادترین محصولات بازار هستند.

قبل از هرچیز اگر می خواهید راجع به نحوه کار کلید حرارتی اشنایدر بدانید، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

رده بندی بهترین مارک کلید های حرارتی بر اساس کیفیت

کلید حرارتی اشنایدر

برند اشنایدر: محصولات پرفروش و بسیار باکیفیت با طراحی کاربردی

کمپانی اشنایدر از گذشته دور تابحال در بازار تجهیزات الکتریکی بازار را قبضه کرده است. باید بدانید که این غول فرانسوی چندین سال است که به عنوان برترین برند تولید لوازم الکتریکی در دنیا شناخته می‌شود. اگر بخواهید یک محصول از این برند را انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ کلید های حرارتی اشنایدر بروید. شاید بتوانید در بعضی محصولات اشنایدر نقص پیدا کنید، اما کلید های حرارتی این کمپانی بی ‌نظیر هستند؛ محصولاتی با دقت و ایمنی بالا !

این برند به دلیل ساختار محکم و مواد با کیفیت، دارای مقاومت بالا در برابر شرایط سخت صنعتی می باشد.

همچنین می‌توانید به مدل های پرکاربرد کلید های حرارتی برند اشنایدر توجه داشته باشید. این مدل ها شامل کلید حرارتی اشنایدر GV2 ، GV3 و GV7 می باشد. کلید حرارتی‌های اشنایدر با استفاده از فناوری پیشرفته، موتورها را در برابر افزایش حرارت و جریان غیر عادی محافظت می‌کنند. با سرمایه گذاری بر روی این محصولات افسوس هزینه بالای آن را نخواهید خورد.

بییشتر بخوانید: کلید حرارتی اشنایدر یا زیمنس! کدام بهتر است؟

کلید حرارتی هیوندا

برند هیوندای : یک انتخاب با قیمت مناسب

شاید بتوان گفت هیوندای تنها غولی است که می‌تواند با اشنایدر در زمینه کلید های حرارتی رقابت کند. محصولات اشنایدر در مقایسه با هیوندای قیمت بالاتری دارند. دلیل عمده این تفاوت قابلیت تنظیم بالا، ایمنی بالا و قابلیت استفاده در شرایط سخت و صنعتی است. این یک واقعیت است که اشنایدر نسبت به هیوندای برند بهتری به شمار می‌آید. اما اگر به دنبال یک محصول با قیمت مناسب و تجهیزات جانبی کامل می‌گردید،‌ برند هیوندای را میتواند گزینه مناسبی باشد.

کلید حرارتی زیمنس

برند زیمنس: بهترین تجهیز جهت راه اندازی و محافظت از الکتروموتور

شاید باور نکنید، اما در یک بازه زمانی، کلید های حرارتی زیمنس کل بازار آلمان را در دست گرفت. بعد از دو برند معروف اشنایدر و هیوندای ،‌ اگر مهمترین اولویت برای انتخاب کلید حرارتی، محافظت از الکتروموتور است ، زیمنس گزینه منطقی پیش روی شماست. این کمپانی المانی تمرکز خود را بر انتخاب کلید حرارتی متناسب با جریان نامی الکتروموتور در دما های کمتر از ۶۰ درجه سانتی گراد گذاشته و محافظ های حرارتی باکیفیتی را روانه بازار می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی انواع کلید حرارتی و کاربردهای آن در صنایع متنوع

کلید حرارتی چینت

برند چینت: نمی‌توان از این برند چشم‌ پوشی کرد

برند چینت در ایران خیلی کم تبلیغ می‌شود. همین مسئله باعث شده تا ناشناخته باقی بماند. خرید این کلید حرارتی‌ نوعی ریسک محسوب می شود، چرا که باید بدانید آیا هزینه‌ای که می‌کنید ارزشش را دارد یا خیر!؟ تقلبی بودن اصلی‌ترین مشکل در رابطه با خرید این نوع کلید های حرارتی است. کلید حرارتی چینت بدون احتیاج به کنتاکتور می تواند جریان مدار را قطع و وصل کند و در برابر اتصال کوتاه و اضافه جریان بوجود آمده از دستگاه در حال کار محافظت نماید. کلید حرارتی چینت مانند بی متال های تولیدی این شرکت دارای پیچ تنظیم جریان بوده و کاربر می تواند این کلید را از ۲٫۵ الی ۴ آمپر تنظیم نماید.

مقاله ی مرتبط: راهنمای خرید کلید حرارتی اشنایدر | 11 نکته که باید در نظر بگیرید

کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی از کجا بخریم؟

افرادی که تمایل به خرید انواع کلید های حرارتی دارند، می بایست خریدشان را از نمایندگی های معتبر انجام داده تا بتوانند محصولات با کیفیتی را تهیه نمایند. همجنین کارشناسان و مشاوران در نمایندگی های معتبری مانند تهران اشنایدر ، می توانند مشاوره های اصولی و درستی را به شما ارائه دهند و گزینه مناسبی را برای خرید به شما معرفی نمایند.به همین خاطر همواره توصیه می گردد تا خرید از نمایندگی اصلی را مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید خرید مناسبی را تجربه کنید.

نتیجه گیری؛ بهترین مارک کلید حرارتی؟!

جواب این سوال به بودجه شما و فاکتور های مدنظر شما از خرید بستگی دارد. اما بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه کنید:

  • کلید های حرارتی اشنایدر از هر لحاظ با کیفیت و قابل اطمینان هستند، به خصوص مدل های سری GV.
  • کلید های حرارتی هیوندا قیمت مناسبی دارند و تجهیزات جانبی کاملی را فراهم میکنند.
  • کلید های حرارتی زیمنس قدرت فنی کمتری نسبت به محصولات اشنایدر و هیوندای دارند اما مجموعا نمره قابل قبولی می‌گیرند.

نتیجه گیری؛ بهترین مارک کلید حرارتی؟!

به طور کلی، اگر قصد دارید از کلید حرارتی خود در طی سالیان متوالی استفاده نمایید، بهتر است بهترین مارک آن را به هنگام خرید انتخاب نمایید. همانطور که اشاره شد، کلید حرارتی اشنایدر به عنوان یکی از برترین و معتبرترین برند های این حوزه شناخته می شود .

این محصول نه تنها کیفیت فوق العاده ای دارد، بلکه برند اشنایدر همواره سعی نموده با ارائه بهترین قیمت ها، قدرت خرید مشتریان خود را افزایش داده و رضایت آن ها را به دست آورد. لذا با خرید این محصول، می توانید تجربه مناسبی را از خرید کلید های حرارتی کسب نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا